Rabu, 1 Disember 2010

Panduan Menggunakan Perisian Hot Potatoes (JCross)

Sekadar perkongsian ilmu dengan rakan-rakan atau sesiapa sahaja yang ingin membina sendiri bahan Pembelajaran dan Pengajaran. Semoga ilmu ini dimanfaatkan sebaiknya oleh semua. Insyaallah..
Jika berminat untuk mendapatkan bahan P&P untuk mata pelajaran KHB, sila ke blog ini
GALERI CIKGU KHB


crossword by hotpotatoes -

Sekian, Terima Kasih... Segala yang baik itu hanya dari Allah s.w.t dan yang buruk itu datangnya dari diri saya sendiri.

2 ulasan:

Norliza berkata...

Buat rakan-rakan di SMK Telok Datok, ini cuma sebagai pelajaran ulangan saja. Disebabkan ramai yang bertanya dan pada masa yang sama, saya ada banyak lagi tugasan lain yang perlu dibuat, maka dengan ini saya sediakan panduan yang mungkin boleh membantu.

Maaflah jika tak lengkap dan kurang menarik. Insyaallah, saya sedia membantu sekadar yang saya mampu rakan yang memerlukan bantuan.

TQ.

Ghazali Lateh berkata...

Ok. Bagus. Saya pun dah guna Hot Potatoes semasa menulis buku Sivik dulu.

.....Assalamualaikum….

.....Buat sesiapa sahaja yang melayari blog ini, sekalung ucapan terima kasih buat anda dan salam perkenalan kepada yang belum mengenali. Sekiranya yang menatap blog ini adalah kawan lama yang terpisah, mudah-mudahan blog ini menjadi penghubung semula ikatan ukhuwwah filLah di antara kita..Ahlan Wasahlan..

- SMK Telok Datok Terbilang 2010 -