Khamis, 24 Disember 2009

KEPUTUSAN PEPERIKSAAN PMR

Keputusan PMR 2009. Peratus Lulus 89.62% dan Gerd Purata 1.9
Tahniah dan terima kasih kepada semua guru SMKTD terutamanya guru yang mengajar tingkatan 3, 2 dan 1 , Ketua Panitia, GKMP dan Guru Bimbingan Kaunseling telah membantu meningkatkan prestasi PMR 2009. Teruskan usaha untuk tahun 2010.

2 ulasan:

anep berkata...

Saya sarankan pelajar2 di sekolah mangamalkan minuman Smart Coco A+ iaitu minuman yang dapat membantu meningkatkan daya ingatan tahap kecerdasan minda & IQ & konsentrasi minda / memperbaiki sistem perjalanan darah / Mencantikkan kulit / Membantu membekalkan bahan keperluan dalam badan untuk baik pulih sel-sel, tumbesaran dan fungsi organ dalam badan / Mengandungi serat, protein, banyak vitamin & mineral yang baik untuk badan / Membantu menenangkan & tidur malam yang nyenyak / Menggunakan krimer bukan tenusu

Minuman bernutrisi Smart Coco A+ adalah fomulasi istimewa yang berpontensi untuk meningkatkan daya ingatan, konsentrasi minda, peredaran darah serta sebagai ajen antioksida. Ianya diadun dari bahan bahan makanan yang baik sebagai ubatan dan herba terpilih dan berkualiti seperti serbuk koko, vitamin, madu, malt & gingko biloba.

Ramai yang telah berjaya setelah mencuba Smart Coco A+ ini. layari Smart Coco. Banting telah ada stokis.

Tanpa Nama berkata...

Tahniah. Semuga lebih cemerlang di tahun hadapan

.....Assalamualaikum….

.....Buat sesiapa sahaja yang melayari blog ini, sekalung ucapan terima kasih buat anda dan salam perkenalan kepada yang belum mengenali. Sekiranya yang menatap blog ini adalah kawan lama yang terpisah, mudah-mudahan blog ini menjadi penghubung semula ikatan ukhuwwah filLah di antara kita..Ahlan Wasahlan..

- SMK Telok Datok Terbilang 2010 -