Khamis, 7 Julai 2011

Program Larian 1murid, 1sukan, 1 Malaysia ... 2 Julai 2011


Acara Larian 1 Murid 1 Sukan 1 Malaysia telah berjaya diadakan di seluruh negara pada 2 Julai 2011. SMK. Telok Datok tidak terkecuali menyahut cabaran tersebut.

Pelancaran telah disempurnakan oleh Tuan Haji Abdul Wahid Bin Takat, Pengetua SMK. Telok Datok.

Bermula dengan larian sejauh kira-kira 2 km dari padang sekolah mengelilingi Taman Seri dan kembali ke SMKTD. Pihak sekolah sangat berpuas hati dengan kerjasama dan persepaduan di antara warga SMKTD dalam menjayakan acara tersebut.

Selepas larian tersebut, warga SMKTD meneruskannya dengan pertandingan sukan melibatkan semua acara sukan seperti Futsal, tarik tali, bola keranjang, bola jaring, bola tampar dan petaque. Kelas-kelas yang telah berjaya memenangi acara-acara tersebut diucapkan tahniah, sementara kelas yang tidak berjaya juga diucapkan setinggi tahniah kerana keterlibatan anda sangat bermakna dalam membina erti sebuah negara yang bersatu padu dan berwibawa dengan integriti tersendiri.

Oleh kerana gambar kenangan tersebut terlalu banyak untuk dipaparkan di ruangan ini, pihak admin suluhpenghidupan memaparkannya menggunakan photo story 3 .... harap warga SMKTD gembira dengan penghasilannya....






Tiada ulasan:

.....Assalamualaikum….

.....Buat sesiapa sahaja yang melayari blog ini, sekalung ucapan terima kasih buat anda dan salam perkenalan kepada yang belum mengenali. Sekiranya yang menatap blog ini adalah kawan lama yang terpisah, mudah-mudahan blog ini menjadi penghubung semula ikatan ukhuwwah filLah di antara kita..Ahlan Wasahlan..

- SMK Telok Datok Terbilang 2010 -